الأربعاء، 29 أغسطس 2012

توصية رقمية 29-8-2012


فارس شنب
تفضل من هنا

توصيات للاعضاء

وسيكون هناك توصيات لحظية خلال اليوم

هناك 5 تعليقات:

  1. اخويا الاستاذ فارس انا عندى مشكلة كبيرة وهية انى مش عارف افتح اى صفقات تانية لان فاتح كثير من قبل مااعرف توصياتك وتحليلك ودلوقتى رصيدى لا يسمح بفتح صفقات اخرى وللاسف كل الصفقات اتورط بيها فى دخول بيها فى هيدج وبقت مش عارف افكة وجايب فية اكثر من 800 دولار وارفقت ليك صورة بالمشككلة يريت تساعدنى بس اخرج منة بدون خسائر ودية صورة من الحساب
    http://www2.0zz0.com/2012/08/29/18/901134106.jpg

    ردحذف
  2. السلام عليكم

    اخي حاول التخلص من بعض الصفقات الصغيرة

    التي تبعد عن ارقام الارتداد كثيرا

    والعوض بوجه الكريم

    نحن بشر نخطأ ونصيب

    حتى اكبر المحللين يخسروا

    لكن العبرة دائما بالنتائج النهائية

    اذا كنت تحسبها اسبوعيا

    ام شهريا

    انا مثلا احسبها شهريا

    وارى نتائج الاعمال


    فلا تظن اننا لا نخسر

    فقد نضع توصية ولا تصيب

    يعكس علينا السعر

    وهكذا ...


    الله الموفق

    ردحذف
  3. اناكل شوية ادخل عندك استنى التوصيات الرقمية لان انا للاسف مبتداء مش بعرف اتخد قرار بيع او شراء من التحليل الفنى فا يريت تتابع معانا بس التوصيات اللحظية اكثر عشان الناس المبتدائة اللى زينا تقدر تتاجر وشكرا ليك وجعلة فى ميزان حسناتك

    ردحذف
    الردود
    1. اخي

      اكتب عنوات بريد هنا

      لارسل لك دعوة

      لتستطيع الدخول على منطقة الاعضاء

      وهناك توصيات يومية

      وكانت اليوم الخميس توصية ربحت معنى 109 نقاط بحمد الله


      حذف
    2. انا بالفعل بعت اميلىى وجتلى الدعوة وارجو زيادة عدد التوصيات لان ملحفتش توصيات الصبحج وكنت فاكر مفعولها انتهى وخفت ادخلها وملحوقة ان شاء الله

      حذف

يرجى التكرم بكتابة الاسم قبل التعليقات ومن اي البلاد